Obrowo,dnia 02.07.2024 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza
do złożenia ofert na
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: „Wymiana ogrzewania w budynkach Zespołu Szkół w Dobrzejewicach wraz z przyłączem gazowym”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Usługa
- Termin realizacji zamówienia: do 30.10.2024 r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego w trakcie realizacji zadania pn. : „Wymiana ogrzewania w budynkach Zespołu Szkół w Dobrzejewicach wraz z przyłączem gazowym” w zakresie wszystkich wymaganych specjalności przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Oferty należy składać do dnia 05.07.2024 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 05.07.2024 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
- Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Dawid Głowacki – tel. 56 678 60 22 wew. 185
Załączniki:
- „Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami
opublikował: Przemysław Cąbrowski
data publikacji: 2024-07-02 09:51
opublikował: Przemysław Cąbrowski
data publikacji: 2024-07-02 09:51