OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Obrowo
z dnia 15 kwietnia 2024r.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania zmiany decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 73 ust. 1 i art. 71 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) podaje się do publicznej wiadomości, że na wniosek Pana Tomasza Łoń, Firma Transportowa Yelon, reprezentowanego przez pełnomocnika Panią Justynę Bytner-Łoń, z dnia 26 lutego 2024 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak:RRG.6220.1.12.2020/2021.SK z dnia 12 maja 2021r dla przedsięwzięcia pn.: „Zbieranie i przetwarzanie odpadów w postaci gruzu betonowego (kod 17 01 01), ceglanego (kod 17 01 02) oraz ziemi z wykopów (kod 17 05 04 ) poza instalacją na działkach nr 458, 129/87 oraz 129/88, obręb Brzozówka, gm.Obrowo.
Jednocześnie informuję, że wniosek został przekazany do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Toruniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy celem wydania opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, jeżeli przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko byłoby zdaniem tego organu wymagane, oraz Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Referacie Budownictwa i Ochrony Środowiska w pokoju nr 31, piętro I oraz składać uwagi i wnioski w Biurze Podawczym pokój nr 10, na parterze w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach urzędowania, tj.: pon., śr., czw. – 715-1515, wt. – 715-1615,
Zgodnie z art. 74 ust. 3 UUOŚ jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuje się przepis art. 49 k. p. a.. Zgodnie z art.49 k. p a. zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Urzędu Gminy Obrowo. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Wójta
Zastępca Wójta
/-/ Joanna Zielińska