Obrowo, 31 maja 2022 r.
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY OBROWO
o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrowo
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 503), art. 39 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247) oraz uchwały nr XXIV/153/2009 Rady Gminy Obrowo z dnia 02 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrowo.
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrowo wraz zprognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 08 czerwca 2022 r. do 08 lipca 2022 r. w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach pracy Urzędu oraz o publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Obrowo(www.bip.obrowo.pl)
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowaniaprzestrzennego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 01 lipca 2022 r. o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie studium oraz w prognozie oddziaływania na środowisko może wnieść uwagi.
Uwagi do projektu studium należy składać w formie pisemnej do Wójta Gminy Obrowo w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 sierpnia 2021 r.:
- pocztą na adres Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
- ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach pracy Urzędu,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: obrowo@obrowo.pl
Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres oraz oznaczenia nieruchomości (nr działki, arkusz mapy), której uwaga dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Obrowo.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Natalia Górzyńskadata publikacji: 2022-05-31 13:56
- zmodyfikował: Natalia Górzyńskaostatnia modyfikacja: 2022-05-31 14:08
Rejestr zmian
- zmieniono 2022-05-31 14:08 przez Natalia Górzyńska