Obrowo, dnia 31.07.2024 r.
znak sprawy: RBiOŚ.6720.4.2024
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY OBROWO
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Obrowo
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.977 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Obrowo uchwały nr II/17/2024 z dnia 12 czerwca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Obrowo.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy w Obrowie oraz mogą składać wnioski na piśmie od dnia 31.07.2024r. do dnia 30.09.2024r. na adres Urzędu Gminy w Obrowie, Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, za pomocą formularza, który jest dostępny w siedzibie Urzędu Gminy w Obrowie, w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.bip.obrowo.pl, a także na stronie internetowej Ministra Rozwoju i Technologii (www.gov.pl/web/rozwojtechnologia/formularz-pisma-dotyczącego-aktu-planowania przestrzennego).
Ponadto wnioski mogą być składane w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres mailowy: obrowo@obrowo.pl. Istnieje również możliwość składania wniosków poprzez formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem strony internetowej voxly.pl/obrowo. Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca taki posiada, przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy, wskazanie czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Dodatkowo we wniosku można zawrzeć adres do korespondencji lub numer telefonu.
Uwagi i wnioski składane w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.) mogą być składane w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Obrowie, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w terminie do od dnia 31.07.2024r. do dnia 30.09.2024r. Uwagi i wnioski rozpatrzone zostaną przez Wójta Gminy Obrowo. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w obwieszczeniu pozostawi się bez rozpatrzenia.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Natalia Górzyńskadata publikacji: 2024-07-31 14:31